Marketing communicatie kun je ook automatiseren

Iedereen is op zoek naar een mooie marketing tool waarmee de klant gepersonaliseerd benaderd kan worden. Liefst met een mooie huisstijl, nieuwsbrief, SMS en enquete mogelijkheden en uiteraard de juiste statistieken voor de opvolging. Het vinden van een tool die dit allemaal aanbiedt is niet moeilijk. Totdat u erachter komt hoeveel tijd dit eigenlijk van u vraagt.

Om deze reden voeren wij Copernica als marketing platform. Niet alleen biedt dit pakket de bovenstaande mogelijkheden, maar kan deze ook volledig geïntegreerd worden met uw bestaande systemen door middel van een API. Vervolgens kan de tool worden ingericht met e-mailflows welke op basis van vooraf gedefinieerde condities communiceren met de klant. Gepersonaliseerd en wel. Wie wil dat nou niet?

Zorg dat u een plan heeft wanneer en naar wie u wilt communiceren en zorg dat dit geautomatiseerd is waar mogelijk. Dit voorkomt stress van de medewerkers en komt de kwaliteit te goede. Met dat plan kunt u kijken waar de informatie vandaan moet komen en zo de integratie maken waardoor het handmatig invoeren en updaten van lijsten overbodig wordt.

Wilt u ook zo'n plan? Neem dan contact met ons op.

Nog steeds niet verveeld?

Bekijk dan hier de volledige video.

Verhoog conversies met de juiste roadmap.

Maak gebruik van alle kennis en middelen die door partners en leveranciers worden aangeboden. Met de juiste roadmap voor bijvoorbeeld uw B2C webshop kunt u de richting bepalen voor e-mail marketing van uw webshop. Copernica heeft alvast de basis voor u uitgedacht.

Alle sterke eigenschappen vanuit het CMS worden met de Commerce modulen uitgebreid tot een hoogstaand e-commerce platform. Commerce stopt niet bij het voeren van een webshop maar zorgt ook voor multi-market targeting, gepersonaliseerde kortingen en integratie met warehousing en payment service providers (PSP).

Download B2C E-commerce Lifecycle PDF

Een gebruiksvriendelijk Content Management Systeem (CMS) is onmisbaar voor een goede corporate site. Daarnaast worden de technische eisen steeds hoger en zijn functionaliteiten zoals multi-language, personalisatie, content kanalen en bezoekersprofielen onmisbaar geworden binnen het marketinglandschap.

Social CMS en Social Commerce zijn een vast onderdeel binnen het EPiServer CMS en zorgen ervoor dat er gebruik kan worden gemaakt van de mogelijkheid om een community toe te voegen aan het applicatielandschap. Met personalisatie en profielenopbouw als de volgende stap is dit een onmisbaar onderdeel om als organisatie inzicht te krijgen in de eigen doelgroepen.

Wie heeft er tegenwoordig nog een intranet? We hebben Facebook en andere kanalen! Maar hebben we ook privacy? Wat nou als uw organisatie een eigen interne LinkedIN zou krijgen? Dat is een Social Intranet; geen ouderwetse overhead maar een intern platform met toegevoegde waarde voor uw bedrijf.

New Business

Een geniaal idee, maar nog geen product? Wij kunnen het bouwen.

Responsive Development

Al in de basis rekening houden met het gebruik van het platform.

Accessibility & Usability

Nadenken over usability, gebruiksvriendelijkheid en beperkte toegankelijkheid.

Krachtige Backoffice of CMS

Een CMS of op maat gemaakte backoffice legt het beheer in uw handen.