Alle klantdata centraal
Niet alleen klanten, maar ook prospects en bezoekers verdienen de juiste klantreis. Bouw het klantprofiel op vanaf het eerste bezoek tot aan de invoer in het CRM.
Steeds meer organisaties worden data-driven. Het is hierbij van belang dat deze data dan ook centraal beschikbaar is om een naadloze klantreis te bezorgen. Wij koppelen alle midoffice en backoffice systemen via Microsoft technologie aan het digitale platform en vice-versa.
Niet alleen klanten, maar ook prospects en bezoekers verdienen de juiste klantreis. Bouw het klantprofiel op vanaf het eerste bezoek tot aan de invoer in het CRM.
Organisaties weten vaak goed welke interne contactpunten met de klant zijn geweest. Koppel deze data met de online contactpunten en je creëert een omni-channel klantreis.
Zorg dat de financiële en logistieke processen direct aansluiten bij de behoeftes van de klant.
In tegenstelling tot veel andere digital agencies ligt onze oorsprong in procesautomatisering. Hierdoor hebben we sinds 2002 veel ervaring opgedaan met het koppelen van de verschillende systemen. SAP, AFAS, BAAN, Microsoft Dynamics, DAM, HR, Marketing Automation, Hubspot, Chatbots en nog veel meer.
Gebruik een Customer Data Platform (CDP) voor het centraliseren van alle klantdata.
Koppel de interne klantinformatie vanuit het Customer Relations Management (CRM) voor het verbinden van verschillende afdelingen.
Gebruik de producten vanuit de Enterprise Resource Planning (ERP) als basis voor het digitale aanbod binnen de juiste markt en industie.
Integreer niet alleen de interne administratie, maar ook externe inkoopprocessen via punch-out en EDI koppelingen.
We werken al meer dan 10 jaar samen aan ons product, wat in die tijd marktleider binnen Nederland is geworden.
Wij helpen je graag bij je digitale vraagstuk.